توقیف ۲ دستگاه تاکسی متخلف به دلیل رفتار نامناسب با مسافرین
علیاصغر ربیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: شهروندان برای اعلام شکایت از تاکسی میتوانند از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ و یا شماره تلفن ۳۵۲۱۴۰۲۹ شمارهی پلاک و یا کد تاکسی را اعلام کرده تا در اسرع وقت رسیدگیهای لازم انجام شود.
بیشتر بخوانید
وی تصریح کرد: در سالجاری ۴ دستگاه تاکسی درون شهری به دلیل شکایت شهروندان مبنی بر رفتار نامناسب توقیف شدند.
ربیعی با اشاره به ۱۴ مورد شکایت از رانندگان تاکسی در سالجاری ، گفت: رسیدگی به ۴ مورد از شکایات در حوزه اختیارات و وظایف این سازمان نبوده و شاکیان به مراجع قضایی ارجاع شد و الباقی موارد به استثنای ۴ مورد که توقیف شدهاند با اخذ تعهد کتبی و همچنین اخذ رضایت از شاکی توسط راننده مختومه شده است.
این مسئول افزود: بر اساس گزارشات شهروندان در خصوص امانتداری و همچنین رفتار مناسب با مسافر از ۲ نفر از رانندگان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ابهر گفت: از شهروندان تقاضا داریم برای رسیدگی به شکایت خود که از طرق فوق الذکر اعلام کنند و پس از تماس بازرسین سازمان بایستی به صورت حضوری به سازمان ( واقع در بلوار خرمشهر نرسیده به ترمینال مسافربری ) مراجعه کرده تا نسبت به بررسی موضوع اقدام و در صورت محرز شدن تخلف برابر مقررات با راننده ی خاطی برخورد شود.
انتهای خبر/